Thursday 3 January 2013

walimatul urus Linda & Azhar

Pada hari ahad yg lepas aku dan maria menghadiri majlis perkahwinan linda kat sebelah pengantin lelaki di Taman
Mulia,Cheras.aku dan maria terpaksa pergi sebelah pengantin lelaki bcos masa kenduri kat rumah pengantin perempuan kami x der kat kl...aku kat paris manakala maria pula ke penang menghadiri majlis perkahwinan saudaranya disana..nasib baik bridegroom orang kl jugak so dapat la kami meraikan hari bahagia linda dan pasangannya..

masa linda bagi kad kawin dier ari tu aku rasa sedih sgt bila tengok tarikh perkahwinannya sama tarikh aku ke Paris...Linda ni adalah salah seorang kawan yg sgt rapat kat tmpt kerja.. ..so rasa ralat sangat klu x dapat g kenduri dier..

majlis perkahwinan yang sederhana tetapi meriah dengan tema merah putih diserikan dengan pengantin perempuan yang sgt cantik dan comel mengenakan pakaian tradisional rona merah dan pengantin lelaki pula segak berpakaian sut hitam..

dan dikesempatan ini aku ingin sekali lagi mengucapkan selamat pengantin baru buat sahabat ku noorazilinda dan Azhar..semoga jodoh berkekalan sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah..








No comments:

Post a Comment